Hotel Royal zapewnia doskonałe warunki dla organizacji różnego rodzaju wydarzeń: konferencji, seminariów, szkoleń, spotkań biznesowych.
Chętnie dopasujemy naszą ofertę do Państwa potrzeb.
Do Państwa dyspozycji oddajemy:
Szczegółowe informacje / rezerwacja terminu:
tel. +48 660 337 735
tel. 17 870 05 65
mail. marketing@royalrzeszow.pl
Każda z sal wyposażona jest w nowoczesny sprzęt, multimedia oraz klimatyzację. Bogate zaplecze umożliwia organizację eventów na najwyższym poziomie. Dzięki szerokiej ofercie Hotelu mogą Państwo wybrać nie tylko optymalną wielkość sali, ale także układ krzeseł dopasowany do charakteru spotkania, szkolenia, sympozjum, czy innego rodzaju eventu. Dla nas zadowolenie i satysfakcja Gości jest priorytetem, dlatego dbamy o to, aby konferencje w Rzeszowie w naszym obiekcie zorganizowane były profesjonalnie z dbałością o najdrobniejsze szczegóły. Istnieje możliwość rezerwacji miejsc noclegowych dla uczestników szkoleń, konferencji, spotkań biznesowych. Posiadamy również duży parking obok Hotelu.
Sala Kryształowa może pomieścić do 60 osób. Wyposażona jest w sprzęt nagłaśniający i projektor multimedialny z ekranem, z dużym balkonem.
Pojemność sali:
Wyposażenie:
Sala Okrągła to najpiękniejsza sala w Hotelu. Sala przeznaczona jest dla 150–180 osób.
Wyposażenie:
Najbardziej kameralna z sal to ekskluzywny, dwukondygnacyjny apartament z przestronnym, biurowym pokojem dziennym, w którym można przeprowadzić szkolenie, rozmowy biznesowe, rekrutacyjne lub zorganizować posiedzenie rady nadzorczej. Może pomieścić do 20 osób przy stole konferencyjnym.
Wyposażenie:
Jesteśmy otwarci na sugestie oraz propozycje naszych Gości. Zapewniamy kompleksową pomoc przy organizacji konferencji.